Brilliant Technology 3D | Service en onderhoud: daar waar wij ons onderscheiden van de concurrentie
Wij staan garant voor de kwaliteit van onze producten. Om deze kwaliteit te kunnen waarborgen is periodiek onderhoud aan de door ons geleverde producten belangrijk. Zo wordt preventief, stilstand tot een minimum beperkt en zodoende heeft u de garantie voor een optimaal resultaat.
service,onderhoud,3D printer,kwaliteit
8653
page,page-id-8653,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-3.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Service en onderhoud

Wij staan garant voor de kwaliteit van onze producten. Om deze kwaliteit te kunnen waarborgen is periodiek onderhoud aan de door ons geleverde producten belangrijk. Zo wordt preventief, stilstand tot een minimum beperkt en zodoende heeft u de garantie voor een optimaal resultaat.

 

Onze medewerkers kunnen u uitgebreid adviseren welke vorm van onderhoud het beste bij uw situatie past.

 

De verschillende vormen van service contracten zijn:

 

Brilliant Technology Support (12 maanden)

  • Telefonische helpdesk
  • Online remote ondersteuning
  • Jaarlijkse on-site controle, kalibratie en onderhoudsbeurt

 

Annual Maintenance Contract (12 maanden verlengde garantie)

  • Telefonische helpdesk
  • Online remote ondersteuning
  • Jaarlijkse on-site controle, kalibratie en onderhoudsbeurt
  • Vervangen of reparatie inclusief arbeid van onderdelen welke onder de originele garantie vallen.

 

Indien uw garantieperiode is afgelopen en niet gekozen heeft voor een van de bovenstaande opties dan werken wij op regiebasis. U betaald dan een vast uurtarief en ontvangt u een offerte voor reparatie en vervanging op basis van listprijs van de onderdelen

 

Bij alle opties zijn garantie op verbruiksartikelen, verzendkosten, verblijf en verplaatsingskosten, uitgesloten.